camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Aik <3

Kategori: Allmänt

i måndags efter fikat med nada och ashley så åkte jag till enköping för att hämta mina skridskor. sov kvar där och åkte till sthlm dagen efter. träffade filippa på stureplan och gick och fikade på kungsgatan. sedan träffade jag lillebror i vasaparken och åkte skridskor. var kul faktiskt. kunde både stå och åka framåt (; inte så mycket mer än så dock ^^ sen gick vi på stan lite innan vi åkte på hockey. i första perioden kunde vad som helst hända. aik ledde matchen i början men tappade lite på slutet. sen i andra perioden gick det asbra! 3 mål inom typ 2 min! galet nöjd! köpte en mössa, halsduk, två flaggor till lägenheten och en t-shit ^^ dif förlorade sin match mot brynäs, 1-3 tror jag de blev. de känns bra, skadeglädje <3 att gävle är så bra förvånar mig. kanske borde stödja sitt hemmalag någon gång och iaf gå på en match.
gick på i vakten igår och går av imorrn. vet inte riktigt vad jag ska göra då. skulle ha glitterfest i obo men blev så otaggad så ställde in det. får ändå inte dricka heller. är sugen på bio, så kanske kör det på fre :) på lör är det iaf hockey igen. då möter vi modo. hoppas på galen vinst där!
ska hissa flaggan med adolf om 7 min. hoppas det inte regnar fortfarande. men med min tur så gör det antagligen det. fick stå trafikpost i regnet i 45 min i morse. men det var faktiskt helt okej. det var inte så kallt och hade bra sällskap av adolf så tiden gick rätt fort :) fick dessutom låna öhrngrens skaljacka vilket gjorde susen!
laters :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: