camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

aik-timrå

Kategori: Allmänt

aik förlorade mot timrå ikväll efter förlängning. inte bra. trodde aldrig dom skulle förlora mot dom. aik ligger iaf kvar på 6e plats med sina 59 poäng. växjö och färjestad har också 59 poäng och det är riktigt jämnt mellan alla nu. spännande värre. kan gå hur som helst. kommer bli en hetsig match i globen på tor. dif som nu ligger på 10e plats med 58 poäng kan komma upp rejält i listan. inte bra, inte bra. hoppas på en vinst för aik. dom behöver många vinster för att ta sig mycket längre upp än dom är, men det är bra om dom kan hålla sig där uppe och inte gå ner något. jaja, blir nog bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: