camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

aktiv dag

Kategori: Allmänt

började dagen med några timmar bevakning på jobbet. sedan träffade jag hanna och gick för att skänka lite blod. det gick inte så bra för tanten som skulle tappa blod av mig, så tredje sticket fick en annan tant göra. så när besöket där vad över hade jag tre plåster i armväcken och fått en t-shirt för besväret. såg ut som jag hade stoppat nålar i mig själv, så att säga. vi fick även en varsin biobiljett för att jag var ny :) vi vill se lejonkungen men dom funkade tydligen inte för 3d-filmer. kanske blir mission inpossible! tyvärr har hon och john lovat hamilton till hannas pappa (; åkte iaf till skolan där ifrån. jag och nada började vår nya kurs idag, retorik. höll på att spy efter första kvarten. fyyyy tusan så mycket skit man ska kunna. verkar på vår lärare som att vi redan ska kunna allt också, ha läst alla böcker. spyr nästan lite när jag tänker på det faktiskt. massa knasiga ord vi ska kunna. och så har man engelskan på det. de går bra nu, eller? ^^
träffade iaf benji en stund efter och sen gick vi till storken och åt middag. trevligt värre! nu ligger jag i sängen hos dennis och tobbe, trycker i mig glass och kakor medan jag kollar serier. ser det som ett firande för mina två veckor nykter. yay för mig! :)
imorrn blir de hockey med alexander :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: