camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

besviken!

Kategori: Allmänt

står på swed att jag bara ska få 15000 i lön ungefär. illa! hade räknat med över 20 eftersom jag jobbat nyår och så. ska kolla lönespec imorrn och sen höra av mig till scott och kolla läget. kollade mitt horoskop innan jag kollade banken där det stod att jag inte skulle göra några större inköp eftersom jag inte kommer att ha råd med det. inte ofta horoskopet har så rätt. jag som tänkte boka min australienresa imorrn när lönen kommer. kanske kan göra det ändå, men blir en riktigt tight månad i så fall eftersom biljetten kommer gå på ca 14. sen ska hyran, mat och mobilräkningen betalas också. jag som trodde jag skulle kunna leva gott på denna lön. just typiskt :p löser sig säkert. gör alltid det på nåt vis. imorrn ska jag slinga håret. måste få unna mig lite gott iaf ^^
fick en otroligt söt video på en björn som vinkar länkad till mig igår från en polare från uk. lade ut den på face och som länk på bloggen. kolla, den är nice (; kort video på endast 7 sek, men sevärd!
försöker kolla lite på dan bäckman också, men sjölanders internet är inte det bästa ;) snäll som låter mig låna det iaf! och sitt bankomatkort eftersom bankomaten snodde mitt! tydligen hade jag knappat fel kod flera gånger (fast den tog det efter första försöket) slog till och med rätt kod då. bankomaten balla ur.
ska försöka plugga lite inatt, till tentan jag har på fre. efter den ska jag fika och gå på bio med anne. ska bli riktigt nice! ser fram emot det :) kanske blir utgång med persson efter, får se vad som orkas helt enkelt!
på lördag bär det av ner till sthlm för att hänga på io med lillebror och hans kompisar. ett lan ställe på odenplan för er som inte vet :p har lovat att jag ska spela med dom. ser fram emot att hänga lite med honom :) imorrn efter jag färgat håret blir det kanske att åka lite skridskor med somi. skulle gjort det idag men jag sov till 18:10, och började jobbet kl 19. så fick inte så mycket tid till det ^^ sen blir det kanske att hänga lite hos living :) på torsdag blir det hockey som gäller! aik-dif i globen. ska bli asnice. hur som helst så ska resten av denna vecka bli helt regementsfri! känns bra! ;) förutom torsdag innan hockeyn då kom jag på, men det blir nog bra ändå :)
nu blir det att lyssna på lite fina låtar och snacka skit med nyqvist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: