camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

datorn levererar

Kategori: Allmänt

segare dator får man leta efter. den är lika efterbliven som jag var i torsdags. i ons var sista gången jag och jess fick dricka på 4 mån. så inte förrän 5e maj nu då. får se hur de går (; det var iaf en lika galen natt som i fredags. det värsta är att det mesta finns på film på bergmans telefon. klockrent, fast hemskt :p en video visar bara jackorna i hallen i ca 5 min. vet inte vad han höll på med där ^^ en annan visar mig liggandes på golvet i köket. ser ut som en scen tagen ur the grudge. jag ligger och åmar mig och försöker ta mig upp, utan någon som helst framgång. i en annan film har wahlen däckat på soffan och lignell försöker sälja honom. några hundra kr på blocket tror jag han försökte med :p bergman frågar mig vart det finns alkohol och kallar mig drickluder eller något liknande. vet inte varför :p jag försvann ut i skogen med någon snubbe från securitas. hade tappat bort min telefon, men hade jessicas. oklart varför. och oklart hur jag hamnade där. lignell hittade mig iaf. älskar honom galet för det. till skillnad från i fredags var onsdagen mycket mer i dimma för min del. wahlen gick upp mitt i natten, drog ner byxorna och satte sig på en stol i köket och pissade. antar att han trodde att han var på toa. självklart sitter bergman där med sin telefon och filmar allt. kändes lite som baksmällan när man såg filmerna på torsdagen (; tydligen trodde wahlen att dom jävlades med honom när han satt där och hade pissat ner hela köksgolvet. förstod inte att han hade gjort det utan att dom hade kastat vatten eller nåt. sen när han typ inser vad han har gjort kör han den mest ologiska kommentaren i den situationen : bara jag som har stånd eller? haha! de andra svarar att han inte har sånd, han sitter kvar på stolen, kollar ner och svarar sen : nej. så himla illa! sådana här dagar får en att undra varför vi utsätter oss själva för detta. alkoholen är farlig ^^
jag däckade i strandqvist säng den kvällen. vaknade på morgonen och hittade bergman liggandes på golvet i rummet med loyes jacka som täcke. kan inte ha varit skönt :p tydligen skulle han lära loy att slåss under natten. tror det var hon som fick ta mest skada faktiskt. fick linda armen till och med tror jag :p
är man ärlig eller bara knäpp på fyllan? det är ett mysterium! i fredags snackade hilmer om en massa hockey hela tiden. matchschema, ligor och jag vet inte vad. vet inte om han använde metaforer eller helt enkelt var besatt av hockey. sjukt kul såhär i efterhand iaf (;
bara 23 dagar kvar tills jag flyttar till enköping. längtar!!! ska bli skönt att plocka fram grejerna från källarförrådet. 

Kommentarer

  • kladhest säger:

    "A wild blog appears" "Blog uses wall of text" "It's supereffective!" "Reader faints" :(

    2012-01-09 | 10:45:24
  • snelhest säger:

    TL;DR: SUPA E KULT YO

    2012-01-09 | 10:46:28

Kommentera inlägget här: