camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

enköping, vakten, utgång

Kategori: Allmänt

alla inblandade vet vad den kombinationen gör ^^
dethär är tredje gången på en vecka som jag går ut nykter. taskigt läge :p har druckit lättöl på pulse ikväll. dom hade ingen alkoholfri. men den var bara 2.1 och så drack jag bara två stycken, så det bör vara okej. tycker jag iaf. är trött och fryssen, så orkar faktiskt inte skriva om denna kväll. kanske om några dagar :p vill sova, kul att man inte har nåt hem än! imorrn ska jag åka bräda. hur är det meningen att jag ska orka upp och ta mig till Q för att hämta min bräda, sen ta mig till tågstationen för att sen hinna hem till jansson i västerås innan kl 07? inte en chans säger jag. onykter eller ej, det är sent, och jag är inte en sådan bra morgonmänniska. palla. är kul att åka. fast jag vet att jag kommer ramla på svanskotan och smådö som vanligt, så vill jag ju åka. bara inte sådär tidigt :s är långt att åka dessutom. vilket i-landsproblem jag har att göra med.
är iaf hemma hos wallin på efterfest. dom är i köket, försöker få någon snubbe sketfull tydligen. en annan snubbe har 70-tals kläder på sig (har ingen som helst aning varför) sen är marcus här också. han som sov på golvet inne hos hilmer på någon fest för ett tag sen. jag var för full för att komma på vem det var, men nu så, nu vet jag (; det var han som vi trodde var katten när vi vaknade, innan vi såg att det var en människa som låg i ett hörn på golvet. stackaren :p
är helt sjukt kallt ute, fattar inte. vintern är här. uscha mig!
wallin har det förvånansvärt städat hos sig. till och med sängen är onödigt fint bäddad. folk förvånar än (; kanske har städerska? är iaf stor skillnad från hilmer, där det ser ut som att någon har stormat stället. letat efter något och slängt runt allt som fanns i rummet. sen disk för 20 dagar i köket på det (; undrar hur det kommer att vara hos mig. antagligen mitt emellan, helt lagomt :)
träffade en av wallins polare ikväll. brink heter han. härlig snubbe utan framtidsplaner. han blev utslängd och hamnade i fyllecell. han må ha varit lite full och kaxig, men vakterna vet hur man överdriver. nu somnar jag snart vid datorn. tänkte försöka skriva till jansson att jag aldrig kommer att orka upp imorrn, men min mobil har skaffat sig ett eget liv och gör inte alls som jag vill. blev ingen middag för mig ikväll. bara lite chips och choklad på hockeymatchen runt kl 16:40. hockeymatchen.. usch så dålig den var. aik förlorade mot modo med 3-6. inte okej. var riktigt illa. de hade 55 sek i andra perioden då aik spelade 5 mot modos 3 (eftersom de hade två spelare utvisade) och de sköt knappt ett skott på mål. bara passade runt pucken. nej, dåligt spel var det. aja, måste sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: