camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

fyyyylllllooooonnnn!!

Kategori: Allmänt

sitter hemma hos john och hanna. lignell har tagit på sig ett par feta glasögon som jag starkt tvivlar på är hans. han försöker bugga med strandqvist. nu verkar dom dansa tryckare, kramades galet i dansen iaf ;) hanna har haft på sig ett par galet höga klackar ikväll, fötterna fick med all rätt lida rejält ^^ kort som satan är hon tydligen, känner mig som en jätte. 1,59 (tydligen 1,58. viktigt det där med en hel centimeter, hon vill ju inte verka som en jätte eller så)eller nåt sånt var hon :p blir inga klackar när jag går ut med henne! hon är ett charmtroll, helt klart, härlig brud :) som sin sambo är öhrngren galet charmig på fyllan! full som ett djur! lol. nu kommer han och lägger till fina ord i min text också ^^ small precis från köket. tror dom gör tappra försök att laga mat. har endast druckit 3 red bull ikväll och resten vatten, så känner mig lagom normal :p alla vet att jag måste vara nykter i fyra månader. john säger att han ska supa mig under bordet galet 5e maj då jag får dricka igen. jag tvivlar inte en sekund ;) han försökte tvinga i mig en shot på all in, duktig som jag är fick jag honom att ge den till lignell istället. (som att han behövde mer att dricka redan då) vi gick till pulse runt 00:30-01:00 någon gång. alla lagom fulla + lite till. strankan fick till det med frida på dansgolvet, jag har bildbevis (; nu kommer hanna in på strankans rygg och frågar vad som händer ^^ lignell snor mitt glitterarmband, klär honom nästan bättre än mig. drog ut ett långt hårstrå ut munnen "uuuh, standqvists punghår!!" stjärna ;) pulpito sa nåt om hora inne på pulse. jag frågade "vem kallar du hora?" han svarade, "den som kom på den här låten". (han var galet negativ till låten som var på övervåningen) öhrngren tyckte detta var skitkul! han tycker allt är jättekul på fyllan, alltid på bra humör. det gillar vi ;) hanna: "det är jag som har glasögonen nu, är det mina dom går runt med?" det var de. svårt att förstå det roliga över en text kanske, men är man nykter och lyssnar på dom så är det rätt roligt ;)   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: