camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

going crazy

Kategori: Allmänt

har varit på jobbet alldeles för länge. känns som jag börjar leva mig in i en konstig värld här eller nåt ^^ till och med när jag sover så drömmer jag om jobbet. imorrn natt blir sista nattpasset innan jag går av, för att sedan stanna kvar. har inte varit hem sedan julafton. eller ja, hem till min mamma och systrar i ockelbo. dom frågar när jag tänker komma och hälsa på, men helt ärligt så har jag inte planerat någon resa dit alls. får se när jag tar mig dit nästa gång. julafton kanske ^^ vill inte fastna är i enköping, och göra vaktjobbet till hela mitt liv, men ser inget i att ta mig hemåt heller.
jag har ungefär samma känsla som när jag kom hem från lumpen. när jag fick bo i mammas källare och hade mina grejer i kartonger. jag gillar inte känslan alls. känner mig ensam, vilsen och förvirrad. ostabil. det blev bra så fort jag flyttade till uppsala. hade ett hem att komma hem till och gaderober att hänga mina kläder i. så det kommer nog att bli bra när jag flyttar in i lägenheten i enköping också. är faktiskt bara 1 vecka och en dag kvar nu. tiden rullar på snabbt.
studierna i uppsala gick inte riktigt som jag hade hoppats på. är besviken över mina egna ansträngningar. har varit noll. jag själv kanske inte bryr mig så mycket egentligen. bara vet att min mamma förväntar sig så mycket mer av mig.
jag har folk runt omkring mig hela tiden, men saknar ändå sällskap nå så otroligt. bara ligga i en soffa och mysa. kanske bara hålla någon i handen. what ever. är trött efter nattpasset och blir alldeles känslosam ^^ vakten ger en mycket tid att tänka helt enkelt. allt känns så mycket enklare när man kan dra ut och supa två dagar i veckan, släppa loss och göra vad som helst. kan alltid skylla på fyllan dagen efter :p
helt plötsligt måste man vara smart och ordningssam, hålla andra på avstånd och bara vänta på att nåt ska hända. nåt oväntat och positivt hade varit nice. just not my sort of luck. nu babblar jag skitgrejer igen. jag måste verkligen ifrån det här stället nu. att vara här så mycket kan inte vara bra för någon. känner mig för att krypa ner i sängen, kolla på film och äta ben and jerrys med frysta hallon. synd bara att sängen står i ett källarförråd och bankomaten tog mitt kort. antar att det bara är att stanna här och vänta ut dagarna ^^
peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: