camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

i got to let it go

Kategori: Allmänt

det sägs så mycket junk på tv hela tiden. ändå tar man alltid åt sig och reflekterar. all denna fina musik gör det inte bättre. senast på tv idag sades det att om man förlorat en förälder så växer man antingen upp att bli pappas mardröm eller ängel. undrar vad jag blev. kan faktiskt inte svara på det själv sorgligt nog ^^ men jag klarar mig bra. kanske blev lite knäpp, korkad, ovetande och dryg, men vad gör det? jag är här. bara att man undrar ibland vad det är för mening att vara här när du inte är här med mig.
ser du något bakom molnen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: