camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ockelbo

Kategori: Allmänt

har avsagt mig från mina uppdrag i kommunfullmäktige och socialnämnden i ockelbo. känns tråkigt. mest för ockelbo. vet inte vart den där byn ska sluta. moderaterna finns där, och bryr sig mycket. tyvärr har de bara mycket annat att tänka på, och det är svårt att få någonting att gå igenom när de röda är så pass starka. vill inte säga att vi har gett upp, för det känns väldigt svagt av oss, men jag måste nog erkänna att vi har det. moderaternas stolar i kf kommer hållas tomma. får se hur det blir nästa val. jag har nu heller inga obligationer att åka dit alls, förutom att hälsa på en del vänner och familjen. lycka till obo, ni är ur våra händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: