camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

paradise hotel

Kategori: Allmänt

kollar på paradise hotel sverige. skulle inte vara mitt första val, men fanns inte så mycket att välja på tyvärr! helt otroligt att de började prata taktik redan första dagen. verkligen direkt, och det är non stop! slappnar de någonsin av liksom? skulle vara kul att göra en sådan där grej, men ALDRIG med svennar, haha! vi verkar bara älska drama och intriger. älskar att jävlas och prata om folk, förstöra saker. framförallt har vi ju skadeglädjen. orka ^^ melissa är en tjej som är med i det där, och hon sa att killar är så mycket lägre en tjejer eller nåt sådant där, typ att en kille aldrig skulle få skämma ut henne eller nåt. helt sjukt. ord som aldrig skulle falla ur min mun. i första avsnittet sa i stort sett alla killar att dom ville ligga direkt, med vem som helst. alltså, hallå!? haha (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: