camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

svårt med utgång

Kategori: Allmänt

det är svårt att välja vart man ska ut på fredag. enköping, uppsala eller sthlm. jag kommer redan att vara i uppsala på fredag, så det är enklast. men jag ska ändå till sthlm på lör, så de är rätt lämpligt också. är mest sugen på enköping, vilket är det mest ologiska. jobbigt läge. får se vad som lockar mest då helt enkelt :) det går fortfarande bra att inte röka eller dricka. känner inget sug alls. imorrn är det tre veckor sedan vi började med vadet. i nuläget känns det som att dessa fyra månader kommer gå rätt bra och rulla på i snabb takt. är skönt att hålla sig borta från de dåliga vanorna ett tag. enligt wahlen sägs det att det är större chans att man dricker mer efter vita perioder eftersom man ska "ta igen allt". men det känns inte som att det kommer bli så. har lärt min min läxa från allt festande 2011. hoppas bara att jag inte kommer att vara alltför tråkig 2012 ^^ har börjat bra iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: