camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

tenta

Kategori: Allmänt

ska gå om nån timme. har varit vaken sedan 06 men har lyckats göra typ allt förutom att just plugga. att plugga var tydligen inte alls min grej. mycket roligare at göra andra saker. såklart. kanske gå till fejksolen och låtsas att man är i thailand? låter bra just nu :p
somnade innan 21 igår, men lillebror lyckades väcka mig tre gånger i natt. har ingen aning om när han gick och lade sig. lyckosten börjar inte skolan förrän på ons. ligger fortfarande och sover såklart. kanske ska jag vara en snäll syster och laga lunch. kanske köttbullar som har legat nermosade bland massa glass.. haha! ne sola låter mer lockande. fast sen måste jag ju plugga. så jag kan inte gå och sola. blir att jag ligger här med datorn i knät och gör ingenting istället. illa! skulle vilja träna, men mina träningskläder finns antingen på jobbet eller i någon kartong i ett källarförråd. längtar galet till 1a feb. har iaf beställt internet och adressändrat. vet inte om de är nå mer jag bör göra innan jag flyttar in. tror inte det.
känns konstigt att inte ha en bil. har haft samma sedan dagen jag fick körkort för över 2 år sedan. ska nog ändå inte köpa någon ny. om man kollar bensinpriserna är det konstigt att någon vill ha en bil i dagens läge. nästan billigare att åka taxi överallt. som wikström (;
idag är det ett år sedan mormor dog. igår skulle hon fyllt 77 år. hon dog alltså dagen efter hon fyllde 76. av cancer som alla andra i familjen. men nu ska vi inte vara så. du var underbar och vi älskar dig <3 när jag var liten skrev hon en saga om mig i nutid, hur hon trodde att mitt liv skulle vara antar jag. ska läsa den, snart. undrar om jag kan leva upp till hennes förväntningar. hur som helst ska de bli intressant att se hur hon tänkte och vad hon trodde :)

Kommentarer

  • Anna Morén säger:

    Mysigt att jag hittade till din blogg snygging! Hoppas allt är toppen med dig, ses vi på stämman?

    2012-01-10 | 02:34:35
    Bloggadress: http://lavie.webblogg.se/
  • cami säger:

    Hej gumman! Det är bara bra med mig. Vi borde ta en fika i enköping snart :) hade varit kul men blor tyvärr ingen stämma för mig. Har fått lägga politiken lite på hyllan för tillfället.

    2012-01-10 | 12:45:31
  • cami säger:

    Rättning, blir ska de stå, inte blor ^^

    2012-01-10 | 12:47:15
  • Anna Morén säger:

    Åh vad synd! Men ja, det får vi absolut göra! Vore jättemysigt! Var bor du någonstans nu? Förstår det.. fullt upp med snygga, vältränade killar också kanske ;) ;)

    2012-01-10 | 12:56:19
    Bloggadress: http://lavie.webblogg.se/
  • cami säger:

    haha nej då, inte alls :p jag bor lite på vift just nu faktiskt. har flyttat ut ur korridoren i uppsala och flyttar in på duvhöksgränd i enkäping 1a feb :)

    2012-01-12 | 08:46:40

Kommentera inlägget här: