camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

vad är en bal på slottet?

Kategori: Allmänt

massa! ska vara en bal på slottet, och jag vill gå! kan till och med dra på mig sådana där glasskor om de så vill. åååh vad nice det skulle vara. har gett sjölander (som har blivit bjuden av någon brud) att hitta någon pojk som behöver en dejt, och sen ljuga ihop nåt så att jag låter som det perfekta valet! verkar dock inte vara så stora framgågar där :p blir ingen bal på slottet för mig i år är jag rädd. hade varit riktigt awesome.
satsar på alla hjärtans dag istället. det närmar sig. om jag inte blir utbjuden ska jag nog hosta en singelmiddag. fast man kanske inte gör sådant längre, bjuder ut folk på dejter menar jag. eller så gör man det, bara att jag lyckats komma utanför det ^^ fått höra att killar är lika rädda att bjuda ut tjejer som vi är att fråga dom. därför det knappt blir av längre antar jag. jag vet ju själv att jag aldrig någonsin skulle fråga någon igen ifall någon sa nej. uscha mig så pinsamt det skulle vara! (; aja, singelmiddag hos mig it is! bara sorgliga, ensamma, häftiga personer är inbjudna! ^^ tur att jag fick den där drinkblandarn av benji, så kan jag iaf ha lite roligt och supa dom andra under bordet ;) bara 3 och en halv månad kvar av min nykterhet. sen är frågan om jag går tillbaka till mitt gamla jag. hoppas faktiskt inte det. dags att växa upp nu tror jag. hur tråkigt det än låter. kanske till och med bör plugga lite. fokusera mer på mig själv och mindre på fekke och pojkar. låter illa :p
tar en till kaka på det
happy 2012 everyone (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: