camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

vakten ledr

Kategori: Allmänt

"god afton vaktsoldater!" idag går rolle av och byts av L. Andersson. blev en glad överraskning i morse! jag försökte komma på det bästa mordet, och adolf föreslog en istapp. klockrent! ^^ jag var rolles lilla bitch igår. först fick jag följa med honom i ca en timme, två vänder till e6u och runt på regementet. sedan fick jag byta batteri i hans radio, lämna hans väska mm. när jag trodde att det äntligen var över och att jag skulle få slappa 40 min innan lc kommer han och ber mig tanka och tvätta hans bil. mig, ingen annan. jag är hans bitch helt enkelt. varit det sedan första dagen då han bad mig springa och känna på alla dörrar under visningen av låspatrullen. tydligen såg jag fryssen ut. i morse på uppställningen: "hur är det franksson? jag är orolig för dig" eller nåt sånt. wtf? han ska tydligen inte pensioneras förrän om två år, yay! galet party det kommer bli i vakten då känner jag. för dom som jobbar här då, förhoppningsvis har jag fått lite högre ambitioner då ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: