camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Bortkastad!

Kategori: Allmänt

Japp, nu är epilatorn slängd. Funderar på att prova vaxning istället, ryser redan av tanken ^^

Är på jobbet o knappar på telefonen, läser smått i min bok "lasermannen" och dricker loka medan grabbarna spelar fifa o skriker. Snart är det uppställning. Mr N är lila tjurig som vanligt. Suger liksom livsglädjen ur en. Men allt är bra ändå :) förutom att min datasladd har gått sönder o datorn har varit död i en vecka nu. Jobbigt. Fast jag har lärt mig att det går att leva rätt bra utan en dator ändå :) jag lyckades lösa problemet med min skyhöga telefonräkning också, så nu kommer jag betala 800 någonting istället för 4655, SKÖNT javisst!

På fredag efter jobbet åker jag till sthlm för att umgås med lillebror, o gå på grönan med honom o småkusinerna. Sen blir det att åka upp till obo o se spiderman på bio på måndag med jess, jocke, simon o kevin :) möjligtvis anne eller martin också. Dennis var på, fast han redan sett filmen förut, tills han kom på att han åker till grekland på söndag. Stjärna ;)

Nästa fredag åker jag till gotland en vecka för att hälsa på ferlin. Kommer bli asnice :)

Sen fredagen efter det kommer alex o hälsar på mig hela helgen innan han åker till hedesunda, o jag åker med tjejerna upp till piteå för att gå på piteå dansar o ler :) o vips, så var hela juli fullbokad! :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: