camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Gäsp!

Kategori: Allmänt

Efter en lång resa hem från piteå och ha varit vaken längre än bra så är jag nu riktigt trött. Längtar efter sängen. Har iaf endast två timmar kvar på jobbet innan jag äntligen får gå och sova. Kan vara för att jag är trött o extra grinig, o jag vill inte säga något som jag kommer att ångra sen, men fy tusan vad jag börjar bli less på inkompetenta, lata människor. Om man inte ens klarar av att ställa sin tallrik i diskmaskinen, hur ska man då klara av att skjuta med en ak5a? Dåligt exempel kanske, men vore ju bra om man kunde lära sig att ta hand om sig själv o sin röra innan man ska få uppgiften att ta hand o se över andra. Börjar bli trött o svamlar känner jag. Ska försöka sova. Vissa saker går mig bara nå ordentligt på nerverna ibland. Svårt att bara åka iväg o låsa upp grindarna? Eller ställa in skyltarna efter sig istället för att lämna allt åt någon annan. Jaja, nu har jag fått ur mig allt, så det är slutgnällt för idag.
Ca en timme efter att jag spärrat mitt bankkort och beställt ett nytt så ringer desiree o säger att hon hittat det. Just typiskt ^^ samtidigt som jag ringer alina o frågar varför jag inte hört något om min dator som jag lämnade in för två veckor sedan. De hade inte fattat att de skulle skicka iväg den så måste alltså vänta ännu längre. Det går bra nu :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: