camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Min avskedssång - I. Tidhult

Kategori: Allmänt

Den sista gång jag skriver en sång det blir till Er
Den svåraste jag någonsin har gjort
Jag har en särskild önskan och nu jag alla ber
att minnas mig i smått såväl som stort
Att minnas alla stunder utav lycka och av glädje
men även av bekymmer små det vill jag kanske medge
Den sista gång jag skriver en sång det blir till Er
Den sista gång jag skriver om min kärlek

Och därför mina kära, min undebare Bengt
jag vill att alla riktigt ska förstå
Den oerhörda lycka Ni alltid har mig skänkt
och gjort mitt liv, min tillvaro så blå
För utan Er vad vore jag, hur hade livet varit
jag hade då i ensamhet till andra sidan farit
Den sista sång jag skriver, den tillägnar jag Er
den hoppas jag Ni gömmer i Ert hjärta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: