camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Peace and love

Kategori: Allmänt

Peace and love i år var jätte bra! Blir med stor säkerhet någon festival nästa år också :) rihanna var en stor besvikelse dock. Över 40 min sen och sjöng knappt ens själv. En del av de 40 000 åskådarna i publiken buade, med all rätt.

Massa andra bra band var bra och vägde helt klart upp! Jag och Emelie gjorde en varsin fylletatuering. En liten pistol under fotknölen :) på torsdagens morgon lånade jag Desirees bil och åkte till ockelbo för att ta bort stygnen. Appropå det så var jag på h&m i enköping i tisdags för att prova ut bh:ar. Många har frågat vilken storlek jag har utan att jag har kunnat ge något svar. Jag har D. Provade både C och D och kom fram till att C inte funkar. Till min besvikelse fanns det inte så många D och det var inte så kul att prova runt som jag trodde. Så jag köpte en svart t-shirt bh och en vit rätt vanlig. Jag kom fram till att jag antagligen typ aldrig kommer att behöva använda bh ändå, så köpte tre bikinis också istället o kände mig nöjd där.

Tillbaka till p&l, när vi kom fram på tisdagen så började det spöregna där vi var på långtidsparkeringen. Jag såg en gigantisk blixt slå ner framför oss men hörde inte ljudet förrän några sekunder senare så kunde konstatera att den var några km bort. Vi hoppade in i en taxi o kom fram till campingen dyngblöta men med humöret på topp! Där fick vi höra att blixten hade gått ner i ett staket vid campingen och att runt 15 pers hade förts till sjukhus. Alla verkar ha klarat sig bra iaf.

Resten av veckan regnade det inte så mycket, och var en hel del sol, så jag är nöjd :) nätet var överbelastat så jag fick varken iväg samtal eller sms. Efter ett tag började vi iaf få tag i alla o fekken hade börjat :)

På något vis hade mitt ex från back in the days och hans tjej fått upp sitt tält ca tre tält bort från vårt. Jobbigt för dom! Kul för mig eftersom dom var med tobbe, jonas o billy :) det var riktigt kul att ha nära till dom, så det blev att jag hängde där lite grann. Efter några dagar kom börje dit också, trevligt värre :) mitt exs tjej är över svartsjuk så dom hade rätt stora problem med att jag var där, fast jag knappt ens kollade åt deras håll. Vet inte varför dom stör sig så hemskt. Visst att vi var ihop i tre år, förlovade ich bodde ihop när jag gjorde slut. Men det var över tre år sedan. Get over it. Jag tänker iaf inte lägga mer tid eller energi åt att bry mig om dom. Vore bara skönt om dom kunde göra samma sak.

Jag o kevin hade försökt få tag i varandra, vilket var rätt svårt eftersom han hade mitt gamla nr o jag inte hade hans alls på min nya tele. Av tillfällighet stötte vi iaf ihop på en gräsplätt medan han var på väg till festivalområdet o jag var på väg där ifrån. Ibland måste man älska ödet :) senare stötte vi även på sander från gymnasiet. Grymt kul!

Vi hängde mestadels av tiden i hilmers o de andra grabbarnas från jobbets camp. De köpte en boombox där vi kopplade i våra iphones o lyssnade på spotify :) det var en riktigt härlig vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: