camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Ursäkten godtagen?

Kategori: Allmänt

Har lite dåligt samvete för hur lättgrinig jag var igår. Typ 10 gånger känsligare än nödvändigt. Men var sååå himla trött o sliten. Skyller på det. För att gottgöra mitt samvete lite så städade jag upp o satte i all disk efter daggänget o satte igång diskmaskinen utan att ens säga att det var jag som gjorde denna fina tjänst åt dom ^^
Sitter o lyssnar på den där låten från filmen "jag saknar dig" (cilla turns) eller (turn the tide) som den heter. Sjukt fin låt och hemskt sorglig film. Fast skådespelarna var riktigt dåliga och mest bara pinsamma och irriterande i början så var den extremt rörande. Mest för att den är baserad på en verklig händelse.
Idag har jag varit på gymmet för första gången på över en vecka. Alltså den veckan jag har varit uppe i piteå på pdol och festat fem dagar i rad. Inte bra :p jag kände mig rätt duktig, förutom att jag inte åt något innan och blev kopiöst snurrig i mitt lilla huvud. En stund satt jag ner på en bänk och spelade wordfeud med wikström. Han har fått för sig att vi ska spela på eng. Vilket jag inte var så bra på. Gör dock mitt bästa för att komma ikapp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: