camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Aj!

Kategori: Allmänt

Funderar starkt på att slänga min epilator. Jag brukade inte ha något emot smärta alls, men nu för tiden gör det faktiskt ont :( det tar låång tid att epilera benen, och ont gör det. Lika bra att bara raka dem istället. De blir lenare så ändå. Sticker fortfarande i vänster ben, usch! Kanske iaf kan fokusera på en annan smärta än tuttarna inatt iaf. Har inte fått en god natts sömn på en vecka nu. Det gör iaf inte så värst ont längre, men det är fortfarande riktigt ovant.

Inatt blir iaf sista natten i en skön säng, sen är det tält som gäller resten av veckan. Kommer nog gå bra. Det är bara att härda ut. På torsdag lämnar jag festivalen några timmar för att åka till obo och ta bort stygnen. Ska bli skönt att få bort dom och plåstren, så man kommer närmare slutdedtinationen liksom ^^

Min datasladd lade av på jobbet idag. Riktigt ledsen är jag. Vet inte vad som hände men datorn får inte ström av kabeln längre o batteriet är dött. Så köper jag inte en ny strömsladd eller får den gamla att funka så får jag inte igång datorn. Seegt! Den har varit på jobbet sedan innan jag åkte till grekland. Undrar om det hände medan jag var borta, men då känns det som de borde ha sagt något. I dooont know :(

Betalade iaf alla räkningar idag, hyra, lån osv. Förutom telefonräkningen på mitt gamla abonnemang som jag sagt upp o inte använder längre. Fick en räkning på över 4000kr för användande av internet. Wtf??! Har inte ens använt telen. Fattar noll!

Fick iaf ett brev idag om erbjudande om parkeringsplats. Äntligen! Yay :) den platsen får klingström. Ska ställa mig i kö igen åt jennie o sen igen åt mig själv. Tog ganska exakt tre månader att få den här platsen så får nog räkna med tre månader till på nästa. Skönt att ha en iaf :)

Nu är jag helt slut. Ska försöka få några timmar sömn innan det är dags att gå upp för att packa o göra sig i ordning för peace and love. Det kommer att bli en bra vecka, och sommar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: