camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Djur!

Kategori: Allmänt

Jag blir alltid glad o småsprallig när jag ser djur. Till o med fåglar ibland ^^ på patrullen inatt körde vi på grusvägen sida vid sida av en grävling. Hur coolt som helst enligt mig, jag har bara sett döda grävlingar förut :p även fast dessa djur tydligen är aggressiva o elaka, så gjorde det en del av min kväll av att se en grävling så nära o så pass lång stund :) harar har vi mer än gott om här i enköping o på jobbet. Vi ser dom varje dag, flera gånger om dagen. Men de är lika söta o fascinerande varje gång jag ser dom (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: