camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Filmjölk med te

Kategori: Allmänt

Kvällens pass börjar bra! Stenvall fixar med massa bilder på oss från jobbet som ska upp på väggen. Riktigt roligt faktiskt (: Vi pratade om att hon skulle till åhlens o jag trodde hon menade nu ikväll så vi kom in på nattöppet, då någon frågade vad som har nattöppet. Stenvall svarade "jag". Klockrent (; eftersom min träning är nere på noll efter två döda månader med tropisk värme o förkylning så har jag försökt komma igång lite smått igen. Sprang en snabbis på löpbandet idag o igår. Hade velat träna mycket mer men igår blev jag avbruten av strömavbrott o larm, och idag skulle jag möta arash när han slutat jobbet. Kanske lika bra att börja lugnt efter all denna dödtid. Halsen har ju även sett bättre dagar ^^ ska iaf försöka ta mig till gymmet imorrn igen o se om man kan få in lite styrketräning också. Nu äter jag iaf min frukost, filmjölk med liten sked ur en mugg. Till detta har jag mitt gröna te. Skulle aldrig överleva utan grönt te känner jag. Är som andras kaffe kanske :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: