camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Grubblig

Kategori: Allmänt

Jag tänker väldigt mycket. Det är nog lite min grej, och antagligen mest pga det som jag aldrig kan sova ^^ att tänka mycket kan göra en nojig o näst intill paranoid. Det gäller att akta sig för att inte gå för djupt in på sådant som gör att det inte längre är förståligt eller relevant. Samt får man passa sig för att inte vara för "på". Att tänka mycket o vara impulsiv kan göra att man slänger ur sig massa förhastade ord och handlingar utan att riktigt faktiskt tänka först. Ironiskt nog. Iaf så kan det vara lätt att ge personer fel intryck, vilket aldrig riktigt är meningen.

När du sa att du tänker på mig varje dag, så tog jag det som rätt extremt. Men sanningen är nog att jag självklart tänker på dig flera gånger om dagen, varje dag, utan att faktiskt tänka på att jag gör det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: