camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Hem!

Kategori: Allmänt

Om 6 och en halv timma får jag åka hem :)) ska bli jätteskönt faktiskt. Har varit på jobbet för länge, jobbat natt för mycket. Blir mos i skallen :p har dock en natt kvar, men sen är jag i stort sett ledig till efter kreta :D lovely. Ska bli grymt skönt. Det blir tredje utlandsresan vi gör tillsammans. Första var en bilning ner till italien. Tobbe var bara en bebis och maiken två år så dom kommer inte ens ihåg den. Det knäppa är att vi åkte fel, hamnade i frankrike istället för italien. Japp, inte fel stad, utan fel land. Mina föräldrar borde inte få ansvaret att hålla i en karta. Vår andra resa tillsammans var till new york för tre år sedan. Mammas syster o hennes familj flyttade dit ett år så vi åkte för att hälsa på dom. Vi hyrde en bil som vi åkte runt i. Som tur var hade gps:en uppfunnits då så vi kunde komma in till manhattan istället för till canada (; nu blir det iaf vår tredje resa, och det blir en vecka på kreta. Ska bli kul att se hur min familj fungerar tillsammans på en solsemesterort med pool o stränder. Får se om vi lyckas hålla sams o ihop. Maiken har kommit in i någon fjortis/tonårs period, så hoppas hon håller sig i skinnet. Känner att hjärtat kommer att kunna skapa en hel del drama :p dom är ju typ tillsammans nu igen också, mamma o dennis. Maiken gillar det inte alls. Enligt henne är det fel o onormalt. "man kan inte ha föräldrar som är tillsammans" jag sa ju det, hon är inne i någon konstig tonårsperiod :p kommer nog gå bra. Tror jag, hoppas! Alla är så envisa o självständiga i min familj, vi kanske börjar tjafsa allihopa redan på planet dit. Skulle nog faktiskt inte förvåna någon av oss tråkigt nog ^^ hur som helst så kommer det förhoppningsvis att finnas en massa sol så att jag kan jobba på min bränna :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: