camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Jobb!

Kategori: Allmänt

Igår sprang jag på bandet för första gången på två mån. Självklart går strömmen i hela enköping just då när man försöker vara duktig o komma igång med träningen :p ska försöka springa lite idag igen innan nästa nattpass. Eftersom jag tagit ledigt till kreta nästa vecka så jobbar jag kvar den här helgen istället. Jag o mina syskon hade ett vad med våra föräldrar att inte dricka alkohol eller röka från 5e januari till 5e maj. Därför får vi nu åka en vecka till kreta, all inclusive hela familjen. Ska bli jättehärligt verkligen. Poolen ska ligga precis utanför rummet o de ska finnas både gym o tennisbana. Kan bara bli bra (: pga av min operation 19e juni så får jag dock inte dricka då. Lite tråkigt eftersom det är all inclusive, men får chansen att fokusera på att träna o ta mig upp tidigt för att sola istället :) på söndag täcker ferlin åt mig på jobbet några timmar så att jag kan hjälpa klingström med flytten o åka till ikea. Jag ska köpa trägolv, bord o stolar till min balkong :) jag o klingan har en varsin balkong från våra rum, jag har morgonsolen o hon har kvällsolen, det är perfa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: