camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Mtv breakfast club

Kategori: Allmänt

Tredje natten har gått lika bra som de två första. Kanske för att det mestadels är ljust ute, och jag sover de timmar jag behöver på dagen. Går iaf förvånansvärt bra :) har bara två nätter kvar nu, hoppas de går lika bra. Ligger i soffan o lyssnar på mtv breakfast club. Man måste älska musik, alltid (: på måndag när jag går av ska jag åka till sthlm för att möta upp wikström. Han behöver hjälp att hitta en studentpresent till sin flickvän nathalie. Gulligt :) ska iaf passa på att träffa lillebror också o förhoppningsvis styvsyrran. Sen ska jag träffa arash när han kommer hem från jobbet. Ska ta mig hem till honom i kallhäll o se hur han bor. Spännande värre. Boendet säger mycket om en person, städa galet nu vännen ;) på tisdag ska jag iaf till sthlm o gå på annes utspring. Nu tar hjärtat studenten :) det är iaf inte förrän kl 13 så ska försöka gymma o lite annat innan. Sen ska jag hem till nada på leilas studentmottagning o sen blir de utgång efter det (: på ons är det eckerölinjen o då ska sommarens alkohol inhandlas, woop! ;) ska bli nice att umgås lite med syrran. Ferlin ska på sin syrras student på torsdag så jag täcker åt henne 14-22. Sen åker vi till kreta på fredag morgon. Nu går det inte att klämma in så mycket mer i schemat, utan kommer att hålla mig tillräckligt sysselsatt den här veckan :p idag flyttar klingström in hos mig! Kommer nog att bli asbra :) lite bättre sammanhållning hemma med bra måltider, trevliga balkongkvällar o förhoppningsvis lyckas hon dra med mig ut o motionera lite ibland ;) eftersom jag täcker åt ferlin på tor så täcker hon åt mig imorrn så jag kan hjälpa till hemma. Förhoppningsvis hinner vi med en tripp till ikea också. Då ville fridström med också i så fall. Jag ska köpa grejer till min balkong. Längtar efter att få göra fint där ute :)) eftersom fridström o fanny letar efter en tredje person att bo med har jag föreslagit både bengtsson o nahjavi. Får se om någon av dom lyckas få ett hem i enköping. Vore trevligt :) nu är det uppställning, sen sova som en bebis tills jag ska försöka ta mig upp till gymmet o jobbet igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: