camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Mys!

Kategori: Allmänt

Myser i soffan till mtvs morgonmusik med en kopp te o en katt som springer runt :) ska chilla några timmar, duscha, städa o kolla på en serie innan min klipptid kl 12 (: funderar på att gå ner på stan redan till kl 10 o kolla om jag kan få tid att pierca naveln idag, igen. Börjar sakna min gamla. Synd dock att jag slängde bort alla mina gamla piercingar bara för någon månad sedan :p vaknade av mig själv två gånger i morse. Var övertygad båda gångerna om att kl iaf måste vara halv 7. Lyckades iaf somna om första gången, andra gången gick det inte lika bra så gick upp för att kolla klockan. 05:47, jahapp! Gick upp o satte mig vid tvn tills sötnötarna skulle vakna :) nu har dom dragit till jobbet, blev dock rätt sent så hoppas arash hann i tid. Han var ju tvungen att byta om på jobbet också :/

Jag fick en damsugare av pappa igår som födelsedagspresent! Tack en massa <3 hatar den jag hade innan. Stor klumpig dryg sak från tv-shop, vet inte vad jag tänkte när jag köpte den för ett antal år sedan ^^ ska iaf slänga den på tippen nu o inviga min nya idag tänkte jag :) då blir sambo glad också om det är fint på golvet när hon kommer hem från jobbet ikväll ;)

Eckerölinjen var iaf asmys igår! Köpte två plattor carlsberg till peace and love, och en parfym :) en öl hade dock gått sönder när vi kom hem, så nu luktar det öl i trapphuset, hallen o i handfatet! Tur att jag är på städhumör idag! Med rätt slags musik o hög volym så blir allt roligt ;)

Arash hjälpte mig att sätta ihop mitt bord till balkongen igår, tack en massa för det :)) så nu är jag nästan klar där ute. Måste köpa med golv bara. Köpte tre paket o trodde det skulle räcka. Täckte inte ens halva ytan, hah :p

Jag är iaf ytterst nöjd med tillvaron just nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: