camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Shameless

Kategori: Allmänt

Började kolla på en ny serie med dennis o maiken igår, shameless. Den var riktigt bra. Handlar om en familj med 6 barn i usa, mamman har dragit o pappan är starkt alkoliserad. Barnen tar liksom hand om sig själva o varandra. Får stjäla sin frukost och börja jobba vid 9 års ålder. Har bara sett två avsnitt än men de är rätt långa. Den kom ut 2011 och har 8,5 på imdb :) finns två säsonger än så länge. Den där andra serien jag såg, american horror story, är en skräckis på 12 avsnitt. Sen tror jag inte att det kommer mer. Men den fick ett bra slut o är lätt sevärd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: