camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

slutkampen!

Kategori: Allmänt

Endast några timmar kvar på jobbet nu. sen har jag jobbat 7 av 8 nätter den här veckan! har gått förvånansvärt bra faktiskt. natthelgen med Hallgren, Strandqvist och Andersson har flytit på bra :) det här jobbet hade inte varit mycket utan alla underbara kollegor :))
nu är jag iaf ledig ända till på torsdag, då jag ska jobba några timmar åt ferlin. sen åker jag direkt till uppsala o sover där med familjen för att gå upp 06 o åka till arlanda! packade väskan till kreta när jag var hemma igår. solen närmar sig! har iaf varit skönt att jobba när det har varit så pass dåligt väder ute den här helgen.
idag ska jag träffa wikström o eventuellt wahlqvist för att kolla efter studentpresent o umgås :) sen ska jag träffa lillebror när han kommer hem från skolan, o sen möta upp arash på stureplan kl 19 för att käka middag o gå på bio. låter som en klassisk dejt. ska vi ha vår första officiella dejt ikväll tro? :) ska iaf slagga hos honom efter, för att sen ta mig hem till enköping o tvätta innan jag ska vara i uppsala på annes utspring kl 13. sen möta upp nada o ashley på leilas utspring innan jag ska ta mig hem till enköping igen, för att sen åka till uppsala igen på onsdag förmiddag, och sen tillbaka till enköping ons kväll. o sen uppsala torsdag kväll.. wow. åker fram o tillbaka mellan enköping o uppsala typ tusen gånger på bara tre dagar ^^ men jag ser det som en massa sovtid ;)
imorrn är det två veckor till min operation! verkligheten och nervositeten börjar ta ikapp! :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: