camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Snövit

Kategori: Allmänt

Jag såg snövit på bio med syrran ikväll. Sen åkte hon hem till sig o jag är på väg till uppsala med dennis o maiken. Jag sover där med dom och så åker jag direkt till jobbet imorrn bitti. Som tur är lämnade jag min uniform på jobbet innan jag åkte till creta. Allt ser ut att lösa sig på nå vis. I hela mitt liv så har allt verkat som pusselbitar som faller på plats allt eftersom. Allt man gör blir jättebra sedan fast man inte alls tänkte så innan. Helt fantastiskt på nåt vis :) svårt att förklara men ja, allt löser sig alltid. Om inte på det viset man hade tänkt först så på ett annat :)

Det har varit skönt att träffa de gamla vännerna igen. Det känns härligt att vi kan återsamlas för bara någon dag eller så och bara umgås, sen gå tillbaka till våra egna, nya, splittrade liv. Så länge alla har det bra på sina håll o vi kan ses som vanligt ibland, bara veta att vi har varandra, så är jag hur nöjd som helst :)

Snövit filmen var bra! Jag var lite skeptisk först när hon från de där twilight filmerna skulle spela snövit. Hon är ju alltid så tystlåten, efterbliven o nerdrogad liksom, så var rädd att hon skulle förstöra filmen. Men den var bra ändå! Hon var till och med rätt bra! Hon pratade en del i början, men hittade tillbaka till sitt rätta jag mot mitten o slutet då hon bara gapade lite o gjorde konstiga miner i långa tysta scener. Hade varit nice om hon hade haft lite mer repliker faktiskt. För nog kan hon väl allt prata?. Förutom hennes tystnad på slutet var den iaf bra med både sorg och humor! Fyra av fem toasters :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: