camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Topplistan

Kategori: Allmänt

Kör topplistan på spotify. Kan inte bli fel :) sara har börjar på sin tatuering på överarmen. Har inte börjat lägga färg än men den ser riktigt bra ut! Hade varit roligt att vara där. Idaghar jag varit hemma i sverige en mån men känns som en evighet o saknar dom redan. Ska försöka ta mig tillbaka till australien snart. Synd att det är så grymt långt o dyrt bara :(

Jag har hittar lite spel-appar att underhålla mig med på nätterna. De är bl a hänga gubbe, fyra i rad, sudoku och wordfeud. Det gäller att hålla sig sysselsatt ^^

Ska för första gången i mitt liv göra detta rätt, och inte rusa in i något. Det får ta den tid det tar. Vill inte ha mer kaos, förvirring, besvikelse o aggressivitet. Hur det här än blir så vill jag inte ha sårat någon på vägen o jag vill vara kristallklart säker på vad jag vill. Ha tålamod vännen, du är helt klart grymt fin oavsett :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: