camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Woop woop!

Kategori: Allmänt

Det börjar arta sig hemma! Efter mina 3-4 timmars sömn hämtade jennie upp mig kl 13 o så åkte vi hem till mig. Hon är en jätte gullig o trevlig tjej och ska nu flytta in med mig o klingan helgen 22a juli :) hon kommer att ta min plats i vardagsrummet. Är ju inte ett eget rum, men alltid nåt! Tömde hela utrymmet i förrådet i hallen åt henne iaf så det ska nog gå bra :) ska bli kul med någon som inte är från vakten. Både jag o desiree är sugna på att lära känna henne o lite annat nytt blod (;

jennie har fått stallplats här o ska ta med sig sin häst från sundsvall när hon flyttar ner. Jag kanske äntligen kan lära mig o rida :)) wicked!

Jag ska ringa akelius idag när dom öppnar för att ändra namnen på brevlådan, fixa med de där usla autogirot och kolla pplats. Får ställa mig i kö på en till så jennie får en också :)

Vi är snart klara med klingströms inflytt nu iaf. Ska bara handla lite på ikea o få upp saker på väggarna :)

Inatt har jag kollat på sons of anarchy! Kollade på de första avsnitten med living, sen såg jag några i säter med loye o gänget, så har snart kollat klart på första säsongen :) det är riktigt bra faktiskt! Ska försöka ta mig igenom game of thrones sen också :))

Jag är verkligen en serienörd! Följer fler än jag kan räkna ^^

Snart är det trafikpost som gäller! Sen knappa lite prio, försöka få lite sömn o sen ta mig ner till huvudstaden :)) kommer bli en lång men awesome dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: