camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

blääää

Kategori: Allmänt

min nya telefon (en vit iphone 4s) kom för några dagar sedan. simkortet funkar dock inte än så kan inte använda den till så mycket annat än spotify o sudoku. vet inte om det är för att abonnemanget inte har startat än eller någon annan anledning. ska väl ringa dom o höra imorrn kanske. jag ska även ringa om en intensivkurs i västerås för mc imorrn. tänkte boka in mig till vecka 34! skulle vara asnice att få körkortet innan vintern. om bara lite mer än två veckor så åker jag med familjen en vecka all inclusive till kreta. kommer att bli hur skönt som helst. jag planerar på att endast sola, bada och spela tennis :) på lördag gifter sig min farbror, så jess kommer till mig redan på fredag så ska vi åka ner tillsammans. helgen efter det flyttar warrebäck ut o klingström in i min lägenhet på duvhök. sedan flyttar skille ut o jag får ett eget rum. ska bli skönt faktiskt. förhoppningsvis blir de med ordning o jag får mer koll på mina grejer. spec alla mina kläder o skor ^^ det känns som att tiden går alldeles för fort. jag har fyllt 21 :O o vet inte om jag kan räkna mig själv som en ungdom så mycket längre. dags att växa upp snart känner jag. den 5e fyller dennis 21 också, så jag är iaf inte ensam över att bli gammal (; samma dag är det nadas lillasyster leilas student, så då blir de att ta sig ut i uppsala. var längesen jag var ut där nu så ska bli kul! dagen efter, på nationaldagen, så åker vi på eckerö o sen är det dags för kreta! jag är aldrig bara ledig känner jag. men är rätt skönt. skulle bli tokig med en helt ledig dag tror jag. börja klättra på väggarna direkt. eller kanske gömma mig i soffan hela dagen o kolla serier ^^ i juli har jag iaf en hel del ledigt! så ska försöka få in en vecka till gotland o en vecka utomlands :) får se vad som händer.
jess håller på att söka jobb här i området. är ett i sumpan som jag verkligen hoppas att hon får. surt annars att ha pluggat till ekonom i 4 år och sen inte få jobb. fast hon har iaf en 4årig högskoleutbildning. vad har jag? två små kurser jag gjorde på universitetet i uppsala mellan lumpen o jobbet här på ledr. hade tre extrajobb samtidigt också i för sig så har ju inte legat hemma iaf. men ändå. vad gör jag om jag inte ska jobba här? jag har absolut ingen aning. då paniken börjar leta sig fram o påminna en om att man faktiskt inte har en utbildning. förutom elektriker då men det mesta av det har hunnit blivit ersatt av annat trams i minnet o det var jag aldrig säker på att jag ville hålla på med. men men, det löser sig. jag har som back up plan att om jag någonsin skulle bli utan jobb, så tar jag ett års visum i australien och lever där ett år medan jag klurar ut vad jag ska göra när jag kommer hem. bra plan va? (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: