camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

en icke hemlig hemlighet

Kategori: Allmänt

Under min resa i australien bestämde jag mig för att operera brösten. jag har sagt det till så några som möjligt, antar att jag kanske skäms lite över det. men alla kommer väl märka så småningom så är väl ingen idé att undanhålla sanningen om det längre ^^ allas reaktioner är olika. från att vara helt emot till sjukt avundsjuk :p iaf så vågade jag säga det till pappa igår, plus att lånet har blivit beviljat och operationstiden är bokad så är allt i full rullning och de är no turning back, så att säga. eller jo, klart det är det, men jag kommer ju att göra det. jag är helt inställd på det, så i det här läget spelar det ingen roll vad någon säger eller tycker. faktum är att jag gör det helt för mig själv, ingen annan. så alla får ju tycka vad de vill om saken men det är fortfarande endast för min egen skull som jag gör det. så om tre veckor händer det! jag får inte dricka två veckor innan o jobbar typ en vecka nu så kommer vara nykter ett bra tag nu. under min o klingans inflyttningsfest t ex. men det är väl bra om någon av oss är nykter o har koll på läget kanske (; vi tänkte ha one piece tema först, men det var så många blandade känslor över det temat så nu har vi bytt till black and white (: det är inget som någon kan banga på utan borde vara lätt för alla att klara av. vi ska försöka fixa svarta o vita fördrinkar till alla o ha dom uppe i lägenheten, för att sedan gå ut o spela kubb. kanske blir grillning också, de vet jag inte än. men det är inte förrän den 16e, så vi har tid att förbereda :) jag flyttade in i mitt rum inatt o klingan flyttar in på lördag eftersom warrebäck inte flyttar ut förrän på fredag. kanske kan ta en tripp till ikea på måndag och inhandla lite lampor o annat till lägenheten ((: har dock väldigt ont om pengar den här månaden! pga operationen o krångel med hyran osv så ligger jag lite i back :( men som tur är kommer skattepengarna nästa mån. jag får ut en summa på 10 000 i år, lovely! jag har fixat körkortstillstånd o teoribok för mc så förhoppningsvis kan jag ta sådant körkort i höst. vore riktigt grymt faktiskt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: