camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

iphone!

Kategori: Allmänt

fram tills nu har jag varit lite skeptisk till de här svindyra telefonerna som iphone o htc. mot smartphones över huvud taget faktiskt. jag gillade att man kunde smsa med tummarna, skriva flera rader o skicka iväg på någon sekund bara. jag har också haft svårt att förstå mig på dessa smartphones. det har känts för komplicerat o jag har liksom inte velat lära mig funktionerna. till o med när jag skulle låna någons telefon för att ringa eller smsa tyckte jag att det var hur krångligt som helst ^^ men ja, nu när jag har införskaffat mig en egen vit iphone 4s så är jag helt såld! i love it! bara att kunna ha en telefon där jag kan lyssna på spotify, surfa och knäppa bra bilder är lovely. nu kan jag slänga kameran o ipoden i sjön o endast ha telefonen. asskönt faktiskt! o de är inte så krångligt, bara man vill lära sig :p det bästa med telen dock är nog att den är vit. jag har alltid velat ha en vit telefon (; app-funktionen är också riktigt awesome! det bästa är nog avtalet jag fick när jag skaffade abonnemanget o fick telefonen på köpet. 345 kr i månaden hos tele2 med obegränsat med surf, mms, sms o samtal. det enda jag får extra avgift på är till o från utlandet samt smsbiljetter. alltså himla bra! jag är en grymt nöjd tjej :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: