camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

katt!

Kategori: Allmänt

klingström tar ju med sig sin underbart charmiga katt puss när hon flyttar in hos mig på lör. min familjs katt har fått ungar uppe i lingbo, så jag o jessica ska ta en varsin av dom. jag tar den enda som är orange, de andra är gråa som mamman. det är en kille, precis som puss, så vi slipper ungar där iaf ^^ han är orange också men ska nog inte bli några problem att se skillnad på dom. puss är större såklart eftersom min katt endast blir 5 veckor på lördag, också har puss söta tofsar på öronen :) jag har fortfarande inte kommit på något bra namn för min katt. jag funderade på att bara kalla den katt, men jag vill ha s-ljudet med i namnet eftersom det är det ljudet som dom lyssnar på. kanske cesar :p vill ju ha ett coolt o ovanligt namn. jag får tänka vidare :) lör den 21a juli får jag iaf ta hem honom, då det har gått 12 veckor. hoppas katterna går ihop bra bara :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: