camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

lillebror <3

Kategori: Allmänt

Min lillebror Alex växer nå grymt! Både han och min andra lillebror tobias har redan växt om mig båda två. Alex var typ länge än mig fast jag hade mina höga klackar på mig. men det är så det ska vara :) svårt att inse att dom små liven faktiskt har fyllt 15 nu. och jag 21, omg! ^^ alexander var iaf riktigt snygg i den där kostymen på bröllopet, och det var härligt att se honom sträcka lite på sig (: älskar det där leendet btw, undrar om det går i släkten eller om det bara är han som har det där charmiga leendet. akta er tjejer, han kommer bli en riktig hjärtekrossare (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: