camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

nattnattnatt

Kategori: Allmänt

det blir att jobba en massa natt nu. jobbade natten från söndag till måndag och mån-tis, sen var jag ledig igår så då åkte jag till uppsala och satte mig på storken med anne :) efter ca 2 tim joinade nada efter hon slutat jobbet och så satt vi i två tim till :) det var jätte mysigt. hade inte sett anne sedan jag åkte till australien. hade kunnat sitta där flera timmar till. måste se till att träffa mina vänner lite oftare. nu jobbar jag iaf natt från idag till på mån, och sen på tisdag tar anne studenten så då ska jag gå på hennes utspring :) sen följer jag med nada till leilas studentmottagning, o sen blir det utgång med alla små studenter i uppsala :p på onsdag är det eckerölinjen som gäller med syrran, klingan, fridström o arash. vi fick gratisbiljetter när vi åkte förra gången så använder oss av dom biljetterna nu för att köpa sommarens alkohol. efter jag vart o fikat på storken med anne o nada så gick jag hem till pappa o tobbe innan jag skulle ta bussen hem till enköping. där åt jag ett kokt ägg till middag o pratade med pappa medan lillebror låg på soffan o sov. han hade tydligen vaknat kl 03 natten innan o varit vaken sedan dess. så jag förstår varför han var så slut. kl var ju dessutom 22. pappa ska köpa en dammsugare till mig i födelsedagspresent. helt underbart! då kan jag äntligen slänga min hemska skrothög som jag har nu ^^ jag var hemma igen ca 24, då hade skille, som lovat, tagit ut sina saker. han hade inte städat men jag pallade inte vänta så tog fram min hemska dammsugare och flyttade sedan in mina saker i rummet. kl 03 var jag klar (: känns bra att ha ett sovrum faktiskt! allt är klart förutom balkongen, får köpa grejer dit sen :) uppställning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: