camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

acceptans

Kategori: Allmänt

har bättre sent än aldrig insett att jag faktiskt är ensam :p åtgärderna blev att ta bort alla kuddar i sängen, så att jag bara har två kvar. en att ha huvudet på och en att kramas med ^^ sen tog jag bort dubbeltäcket och tog fram det lilla duntäcket. det är mycket varmare o mysigare nu när de börjar bli kallt iaf :) så japp, bara jag här!
 
 
fjärde tropp, plus några till, två befäl samt översten. det gick riktigt bra för dom. nu känner jag pressen för när jag ska springa på tisdag. springer på min lediga dag eftersom jag är i los angeles när min tropp ska springa. 
 
 
såg detta när jag skulle lämna över checken i kassan. wtf?! hur kan hans namn stå kvar? och hur kan jag inte ha sett det tidigare? hur tar man bort det? måste kolla upp o fixa detta :p
 
 
 
Jag var hemma hos Jess mån-tis. vi åt jättegod middag, älsakr fin mat :) hela tisdag förmiddag så pluggade vi på högskolan i gävle. båda fick jättemycket gjort och det var välbehövt! efter det åkte vi till korpen med maiken och spelade bedminton. blev lite flummigt kanske men var riktigt roligt :)) i måndags kväll var vi på bio och såg taken 2. helt okej film :)
 
 
eftersom jag gillar att fylla upp min tid så kan jag skriva lite undersökningar och liknande över nätet ibland. när jag fyllde i svar hos siba så kom denna fråga upp! alltså den längst ner. wtf?! är dom seriösa? trodde det var ett skämt men verkar inte så..
 
i måndags hälsade jag på fia. efter ett tag kom hampus med lilla söta elias :) jag fick mata honom, vilket gick sådär :p
 
 
Haha, sjuktligt söt unge :) han växer en massa hela tiden. jag hinner inte med :)
 
 
Det har kommit till min kännedom att nada kan sticka. jag köpte därför garn så att hon kan ge mig en halsduk i julklapp ;) jag fikade med henne och fredrik i tisdags kväll innan jag åkte tillbaka hem till enköping. det var lika mysigt som alltid (: 
 
 
Jag och Maiken brukar alltid göra fula bilder på kort, och kunna se helt galna ut. Jessica kände sig väl utanför och ville prova hon med. Jag skulle väl säga att hon lyckades ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: