camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Arma hår!

Kategori: Allmänt

Åh mitt hår! Alltid dessa trassel :p tack kära borste för att du och sådana som du finns för att lösa dessa problem ;) jag tog en långdusch innan jobbet idag o passade på att raka mina ben med en stackars engångshyvel. Men ska man flasha benen på gymmet så kan man ju inte se ut som ett djungeldjur :p

Svärd har skrämt mig två gånger ikväll. Första gången gjorde han något ljud o jag skrek till som en liten hund eller något ^^ andra gången försökte han inte ens skrämma mig, men kom fram helt plötsligt så självklart hoppa jag till rejält! Vadå on edge? :p

Nu sitter vi i lökrummet o kollar på något svenskt program på svt som handlar om bortskämda ungdomar. Var en tjej som trodde att fiskpinnen var en riktig fisk som simmade runt, och som dom bara hade skurit av huvud och armar på. Alltså kom igen!? Helt galet, hahaha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: