camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

I will be rising from the ground.

Kategori: Allmänt

Trött tjej! Sov fyra timmar när jag kom hem från jobbet igår, sen var det bara att ta sig upp igen o åka till västerås. Jag var på middag o bio med linus. Vi skulle se hamilton, men linus var taggad på ted, så vi såg den istället. Den var riktigt rolig faktiskt :) dock hade filmen "försvunnit från biografens hårddisk" så filmen började inte förrän en timme efter utsatt tid. För besväret fick vi två gratisbiljetter var. Lätt värt! Dessutom var det massa människor med humor på bion ikväll så det var riktigt kul :)

Försökte sova på bussen men snälla busschauffören hade vart enda litet lyse på. Det gick ganska fort med bussen ändå, typ en halvtimma. Sen gick jag hem till björemo en sväng, kollade på lite saker att göra i LA. När jag kom kollade jag på lite serier, så somnade inte förrän halv 2 någon gång.

Nu är jag på tåget på väg till wittan o åslund i sundsvall. Det sega är att jag måste åka ner till sthlm först, sen byta tåg där. Saay whaat. Dom som ogillar sj måste ju vilja kräkas på ul. Med sj tåget kostar det 40kr att åka till västerås från enköping, och tar ca 18min. Med uls buss tar det 30-40 min o kostar 90kr! Saaay what! Det jobbigaste är att det inte går att åka tåg mellan uppsala o enköping. Sveriges närmaste stad tjena hoppsan!

Jag måste börja kolla på termometern hemma. Tror alltid att det ska vara mycket kyligare än det är o kittar upp med varm jacka, mössa, vantar o halsduk. Svettigt javisst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: