camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Inlämningsuppgift

Kategori: Plugg

Som vanligt har jag skjutit upp allt till sista stund. Nu har jag iaf gjort klart och skickat in inlämningsuppgiften i folkhälsovetenskap. Det enda som återstår i den kursen är hemtentamen som jag måste skriva under den vecka som jag är i los angeles. Roligt! Nej, inte så värst. Men det är som det är. Får hitta något mysigt internetcafe där borta och försöka få det överstökat medan gänget gör något annat roligt. Förhoppningsvis passar de på att spendera en massa pengar då eftersom jag är fattig ^^ ska försöka att inte låta det hindra mig dock, utan göra en massa roliga saker ändå.

Imorrn ska jag försöka göra en laboration i datakunskapen som skulle ha varit inlämnad för flera dagar sedan. Ooops. Det går bra nu. Det går faktiskt ganska bra. Fick 24 av 25 på min senaste inlämningsuppgift :) jag som är lat och skjuter upp allt för länge. Får skärpa mig så att jag inte hamnar alldeles för långt efter.

Nu är klockan massa mycket o jag måste sova. Imorrn går jag av jobbet, syrran kommer, jag måste packa o plugga o sen blir det utgång. En awesome start på helgen helt enkelt. Ska till sthlm på lör o gå ut där, sen sova hos kusiner och moster o följa med dom till deras landställe på sön under dagen. När vi kommer tillbaka ska vi träffa lillebror alex en sväng innan vi avslutar helgen med att åka till london på sön kväll. Där kör vi eventuellt en tredje utgång och sen fortsätter vidare till los angeles på mån morgon. Grymt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: