camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Inte likt mig men ibland är det nog

Kategori: Allmänt

Jag brukar inte göra så här. Jag brukar faktiskt tycka att andra är löjliga när dom gör det jag precis gjorde. Men ja, ditt budskap kom fram och resultatet av det blev att du försvann från min vänlista på facebook och kontaktlistan på telefonen. Du som bad om det, och förtjänar det. Såå, tänker inte vara mer upprörd över det inatt. Får se vad framtiden ger men jag önskar dig all lycka, verkligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: