camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

lalalala

Kategori: Allmänt

ser om det nyaste avsnittet av the big bang theory. såg det hos björte o skille i fredags natt, men kom inte ihåg något så var tvungen att se det igen nu :p 
 
min dag har varit fantaskiskt bra! bestämde mig för att inte ställa någon väckarklocka igår, utan jag skulle få sova ut efter fredagen o allt. resultatet av det blev att jag sov ända till kl 13. inte ok :p men skönt! ska ändå gå på natt imorrn så behöver vända dygnet :)
 
jessica gjorde jättegod lunch till alla, köttfärssoppa :) sen spelade vi alla brädspelet seven wounders. kulkulkul:)) efter det åkte jag till fia i ockelbo och pratade lite skit med henne några timmar! var jättemysigt att ses lite. händer alldeles för sällan så uppskattas verkligen varje gång! 
 
efter jag var o hälsade på fia så åkte jag till uppsala o fikade med nada! även henne ser jag alldeles för sällan o det var underbart trevligt att ses en stund. älskar stunderna med mina vänner :) 
 
jag kom hem runt 23 ikväll. då drog jag ut på en löprunda! blev en mil, yay! 
 
alltså en riktigt riktigt bra dag :) imorrn är det jobb till på onsdag. då ska jag till västerås på dejt med linus. ska käka middag o se hamilton på bio! han fyller år idag btw, blir 24 idag, grattis gamling (; 
 
vid tillfälle ska jag hem till björemo och planera resan till LA :D 
 
idag börjar kursen i folkhälsovetenskap! ser faktiskt fram emot det o har längtat lite. 
 
nöjd med tillvaron helt enkelt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: