camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ledig

Kategori: Allmänt

igår gick jag av jobbet och är nu ledig fram till torsdag. skönt och tråkigt på samma gång skulle man kunna säga. jag fick iaf sova ikapp alla mina sömnlösa nätter inatt. somnade väl runt 1 och vaknade inte förrän efter 12. välbehövda timmar :) 
 
när jag kom hem från jobbet igår så skypade klingan med emelie. det var jätte mysigt att få se och prata lite med henne. det var härligt att höra att hon har det bra och nu längtar jag ännu mer till feb då vi ska hälsa på henne. på kvällen åt jag o desi hemmagjord pizza till middag. hur gott som helst! jag åt upp hela min halva. var gömätt redan efter halva men ja, är de gott så är det ^^ vi såg film med jennie och björemo. först kollade vi på abraham lincoln. den var inte direkt bra faktiskt. jag somnade på slutet och vaknade till när den var slut. då åt jag jordgubbar m glass. mums! efter några minuters sömn och med sockerkicken så kunde jag hålla mig pigg några timmar till :p vi kollade på source code, och sen karatefylla. jag hade sett filmen förut, men den är bra. desi o björte lät fantasin flöda och försökte lista ut filmen från start. för mig som sett den var de rätt kul o höra vad de trodde (; karatefylla är sjukt kul verkligen! kan rekommendera till alla som behöver eller vill skratta lite! 
 
idag åkte jag o desi till friskis och gick på hitpass. sjukt jobbigt! nice :)) sen hämtade vi desis vän jessie på stationen. dom har gjort egen sushi hemma idag. riktigt gott och fint blev det faktiskt. guldstjärna till dom :) jag har pluggat en del faktiskt. har lämnat in inlämningsuppgiften och gjort quizzen på datatekniken. ska försöka ta mig för lite folkhälsovetenskap nu med. jag har även kollat en del på two broke girls idag :)) 
 
alla serier börjar starta nu igen, så får se upp så att jag inte blir av med mitt sociala liv helt, haha :p
imorrn blir det förhoppningsvis en fika med nattis innan jag tar mig till uppsala o gävle. 
 
livet leker :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: