camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Lite bilder från helgen i Sundsvall :)

Kategori: Allmänt

 
             Det blev glass varje kväll :))
        Ebba gjorde frukost på sängen till mig!
    hittade en stor sten i min sko och lämnade efter sig ett hål :o
        Vi provade ett gym som var jätte stort o bra. hade dubbla maskiner. asnice. hoppas att du fortsätter gå dit nu Ebs ;)
     Ebba tvättar sina skor för att kunna ha dom inne på gymmet
   Sushi blir godare varje gång! kanske inte ser ut så på bilden, men jag fick faktiskt i mig allt med bara pinnar. tog sin lilla tid dock ^^
        Vi köpte ett par skor var. sjuktligt snygga! dom röda är ebbas o dom svarta är mina :)
                             Eftersom jag börjar gråta bara av att titta på en lök så fick jag låna ett par solbrillor medan jag hackade ^^
 Kvällsfika med gott te o mumsig muffin. det var ingen hälsoresa det här ;)
                            pluggade på ett mysigt kafe medan Ebs var på jobbet :)
 
vi hyrse filmer till mysiga hemma kvällar o köpte godis till bion. hoppas hon hälsar på mig snart. saknar dig babe <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: