camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Måndag

Kategori: Allmänt

Jag sitter på tåget på väg från uppsala till ockelbo. Idag ska jag hälsa på fia :) sen ikväll ska jag hem till jess i gävle o så ska vi se taken 2 på bio. Då får jag tillfälle att använda min gratisbiljett som jag fick när ted tog så lång tid på sig att starta i västerås :))

Imorrn kväll ska jag träffa nada. Ska hämta henne på mitt gamla o hennes nya jobb på swedbank fastighetsbyrå och så ska vi ta en fika o prata ikapp lite :)

Är fattig som ett as, men lyckas undvika att betala tåg och bussar för tillfället genom att använda mig av smsbiljetter. Det är framtida migs problem ^^

Igår gymmade jag på friskis med ulrika. Jag gillar friskis mer o mer hela tiden. Mest gillar jag det för att jag går dit gratis genom jobbet :)) sen hälsade jag på nattis en sväng innan jag åkte till uppsala. Det var riktigt trevligt att prata lite med henne igen. Vi var varken i samma grupp eller pluton i lumpen o var aldrig riktigt nära, men hon är jättetrevlig och jag hoppas att vi kommer att börja ses lite mer nu :)

I lördags gick jag över till christer och såg på wall-e! Grymt bra film :)) sen skulle jag hem o sova men fastnade framför filmerna madagaskar 3 och magic mike. Madagaskar var riktigt rolig faktiskt! Och channing tatum i magic mike var så sjukt snygg att det var det enda jag kunde fokusera på ;))

På onsdag har jag seminarium i folkhälsovetenskapen så måste verkligen plugga hela dagen imorrn. Hoppas för min egen skull att jag faktiskt gör det också :p

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: