camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

shit vad jag är bra!

Kategori: Träning

woho! sprang nyss 10:32km på 1:04:52. 06:17 min/km. lite saktar för varje minut som gick men det är okej. kl var liksom 12 på natten och jag hade bara tänkt springa 3km! sprang min första mil för en vecka sedan och jag har redan sprungit den tre gånger. helt sjukt var jag är bra! haha :) var lite skakis o klantig nu efterråt. först hade jag ner en tavla i mitt rum (hoppas jag inte väckte mina roomies) o sen råkade jag skaka min shake med öppet lock! kladdigt över hela mig och hela golvet alltså. blir en lååång dusch. skurar golvet imorrn. gjorde en tillfällig lösning o torkade med papper så länge :p  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: