camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Uppsala

Kategori: Allmänt

Jag har haft en riktigt bra dag i uppsala idag! Först hade jag en riktigt trevlig lunch med filip. Det var härligt att ses igen. Var alldeles för länge sedan. Sen träffade jag nada och fikade med henne. Som överraskning dök benji upp också! Det var hur kul som helst! Hade verkligen inte väntat mig det :) jättemysigt var det. Måste ta mig till uppsala oftare. Kl 17 följde jag med nada till fastighetsbyrån och träffade på håkan. Asroligt! Känns verkligen som gamla tider o jag saknar det! Är ju inte så långt och när jag väl skaffar bil så kommer det att bli mycket enklare att åka emellan :)

Nu är jag iaf på bussen på väg tillbaka hem till enköping. Ska direkt hem till skille o björemo o kolla film med dom och lignell! :)

Imorrn börjar jag jobba igen och går av på fredag. Då blir det utgång o sen vila på lör innan vi drar till los angeles på sön! Syrran kommer nog redan på fre o så gör hon sälle med oss andra till arlanda. Börjar smått dyka upp till ytan och kännas verkligt. Vi ska verkligen åka. Inte bara ibland, utan faktiskt ofta så är livet fucking awesome! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: